Building Machines / Gradilište 4.0

Gradilište 4.0

Gradilište 4.0

Daljinsko mjerene, integrirana IMC (intelligent machine control) tehnologija, automatizacija, autonomni sustavi transporta (AHS), hibridna tehnologija, električno upravljanje strojevima - sve su ovo aktualne teme koje su se dokazale tijekom dugogodišnjeg poslovanja.

 

 

S računala ..

.... na bilo kojem mjestu, voditelj gradilišta istovremeno organizira više gradilišta. Prijenosi u realnom vremenu isporučuju podatke o iskopu u svrhu logističkog planiranja korištenja kao i informacije o napretku na gradilištu.

 


Gradilište 4.0 počelo je davno u KOMATSU-u, mi smo usred toga!  

 

Kako bi zadovoljili te zahtjeve, školujemo IMC- specijaliste i zapošljavamo diplomirane mjerne tehničare.  

Telemetrija KOMTRAX

KOMTRAX,  telemetrijski sustav Komatsua, umrežuje Vaš Komatsu strojni park. S kompjutora Vam ovaj sustav omogućuje optimirano planiranje korištenja strojeva, vrednovanje funkcija i rano prepoznavanje grešaka. Digitalizacija podupire pronalazak rješenja i automatizira Vaše procese. Pri tome se kod istovremenog povećanja učinkovitosti i kvalitete smanjuju troškovi. 

 

 

Određivanje lokacija sprječavaju krađe i pomoću strojne dijagnostike na daljinu minimiziraju se veće štete i vrijeme mirovanja.

IMC tehnologija

IMC tehnologija  (intelligent machine control) omogućuje pogon poluautomatskih građevinskih strojeva, upravljač stroja preuzima ulogu kao davatelj signala i nadzornik sustava.  

 

Postojeći CAD podaci o planiranju koriste se za izradu unaprijed zadanih kontura terena. 3 D upravljanje permanentno uspoređuje stvarnu poziciju s planiranom pozicijom u pohranjenom modelu terena. Time se kontura terena izrađuje samo u jednom radnom hodu. 

 

2014. godine predstavljan je već prvi bager KOMATSU s kompletno integriranim GPS-sustavom sa senzorikom realnog vremena. Pametni sustavi asistencije omogućuju hidrauličkim zahvatima zaštitu planirane površine, optimizirani ciklusi utovara vode onda do 40% bolje produktivnosti kod povećane preciznosti u usporedi s uobičajenim sustavima indikacija.

Upravljanje flotom (OFR)

Odabir odgovarajuće flote strojeva

 

Pri kupnji većih strojeva koji se koriste za eksploataciju, kupci se često moraju odlučiti, a da nisu prethodno testirali uređaje pri specifičnom korištenju.  Opcija „Optimum Fleet Recommendation (OFR)“  Komatsua pomaže Vam u vezi s tim.  

 

Naši OFR-inženjeri daju podršku detaljnom analizom i daju odgovarajuće preporuke. One se temelje na opsežnoj dokumentaciji. Tako kupcima Kuhna lako uspijeva da daju točne odredbe te da se odluče za odgovarajući stroj za svako mjesto korištenja. Tako se minimizira rizik nabavljanja krivog stroja. 

 

Ruka koja pomaže

 

Prije kupnje stroja, educirani zaposlenik Kuhna posjećuje potencijalne kupce direktno na licu mjesta i pribavlja sve relevantne informacije o zahtjevima uređaja. Interesantni su, na primjer, veličina područja na kojem će se koristiti, udaljenosti koje je potrebno preći, prije svega usponi te svojstva površine kao i čvrstoća materijala koji se eksploatira.  Stručnjak Kuhna također se raspituje o ciljanom volumenu proizvodnje i statusu quo dosadašnjeg strojnog parka.

 

 

Provodi se analiza

 

Svi prikupljeni podaci pohranjuju se u nastavku u OFR- programu za simulaciju.  Program u nastavku utvrđuje optimalna rješenja i nudi mogućnost da se kroz promjene određenih parametara provodi alternativna simulacija „Što bi bilo kad“.  Kombinacija temeljnog inženjerskog znanja i točnih fizikalnih podataka rezultira OFR-preporukama na temelju kojih se možete orijentirati prilikom odluke o kupnji. Iskustvo s programom dulje od desetljeća omogućava stručnjacima Kuhna donošenje pouzdanih preporuka.  

 

 

Iskustvo donosi povjerenje

 

Kupci građevinskih strojeva trebali bi svakako iskoristiti prednosti koje sa sobom donosi OFR-program. Prije nego krenu s radom u kamenolomu ili prije kupnje novog stroja, trebali bi se posavjetovati s kompetentnim stručnjacima Kuhna.  Donošenje ispravne odluke može pokazivati smjer za daljnji uspjeh građevinskog poduzeća. Uz pomoć iskustva iz OFR-programa možete maksimalno profitirati od Vaših investicija. 

PLANIRANJE I NADZOR GRADILIŠTA

Sitelink3D™ - Upravljanje gradilištem

 

Od gradilišta do ureda Sitelink3D nudi Vam potrebnu konektivnost i kontrolu kako bi Vaši projekti išli naprijed te kako bi se mogli nalaziti  unutar zadanog cilja. Neposredno na pisaćem stolu imate na daljinu pristup svakom stroju i možete mu davati podršku, prenositi podatke na jedan ili više strojeva, slati poruke ili sastavljati opsežne masovne izvještaje.  

  • Konstantna veza sa svim aktivnim mjestima rada i gradilištima
  • Transparentnost i praćenje
  • Pristup na daljinu i podrška

 

DynaRoad - upravljanje radovima sa zemljom

Nudi brže, realističnije i točnije podatke o projektiranju i analizi.  DynaRoad daje Vam potrebno pomoćno sredstvo u svrhu učinkovitijeg upravljanja prijenosom i smještanjem uklonjenog materijala u stvarnom prostoru cijelo vrijeme. Vizualizirajte kompleksne projektne zadatke, kako bi dobili jasnu predodžbu o rezultatu.

  • Upravljanje izjednačavanjem mase
  • Planovi vremenskog tijeka (Gantt-Diagramme)
  • Planiranje resursa

 

Sitelink3D ™ Enterprise - planiranje, planiranje termina i izvještavanje Više iskoristite  Vaše podatke i sastavite specijalno prilagođena izvješća s Vašeg pisaćeg stola. Uz pomoć  Sitelink3D možete u realnom vremenu optimalno upravljati svojim materijalom. Planirajte, vremenski odredite i definirajte zadatke strojeva  i sastavite specijalno prilagođena izvješća za Vaše individualne zahtjeve.

  • Izvješća o produktivnosti
  • Planiranje mjesta rada
  • Praćenje napretka, sastavljanje izvješća o volumenu/transportu

 

E-PARTS STORE

Želite li uštediti troškove i vrijeme, onda je eParts Store prava stvar za Vas.

Evo samo nekoliko prednosti koje možete imati od toga:

  • Pristup narudžbama 24h / 365 dana
  • Brzo i povoljno nabavljanje originalnih Komatsu rezervnih dijelova
  • Trenutna obavijest o cijeni i situaciji isporuke  
  • Pregled svih Vaših narudžbi
  • Preuzimanje Vaših dokumenata

 

AUTONOMNI SUSTAVI TRANSPORTA (AHS)

U automobilskoj branši autonomna vožnja je nešto o čemu se trenutno neprestano govori, a KOMATSU tu tehnologiju koristi uspješno već 10 godina!

 

Od 2008. godine kreću se super veliki damperi autonomno u rudnicima Australije i Amerike. Bez vozača je u međuvremenu transportirano više od milijardu tona jalovine i sirovina u velikim rudnicima.

 

Nova generacija autonomnog dampera

Do uvođenje ovog modela na tržište trebalo bi doći već u bližoj budućnosti.  

Tehnički podaci:Ukupna težina: 416 tona
Punjenje: 230 tona
Bruto snaga motora: 2.014 kW (2.738 KS)
Maksimalna brzina vožnje: 64 km / h
Radijus okretanja: 15,9 m
Ukupna duljina: 15 m
Širina nad svim: 8,5 m
Gume: 59 / 80R63

 

Hibridna tehnologija

Prvi prototip  izrađen je u Japanu već 2001. godine. Oko 4000 jedinica već je uspješno u upotrebi. Hibridni stroj štedi u usporedbi sa sličnim strojem oko 30% goriva, proizvodi manje CO2 i tiši je.

 

 

 

Ostale informacije o HB 215LC-2HB 365LC-3.

Elektromobilnosti

Komatsu 605-7 E-Dumper

Kuhn Schweiz AG izrađuje damper najveći na svijetu koji ima pogon na akumulator

U ožujku 2015. godine započeto je planiranjem i od sredine 2017. godine koristit će se prvi „E-damper“. Tehnički podaci su više nego impresivni:

Uređaj:    Komatsu 605-7, 110t ukupna težina

Pogon:  Synchron elektromotor, 590kW (800 PS) trajna snaga, do 9´500Nm okretni moment

Akumulator: 600kWh litij ionski, težina do 5 tona

 

Vozilo nije samo najveće vozilo na električni pogon na svijetu, nego ima i najveći akumulator (600kWh) koji je ugrađen u neko vozilo. Za usporedbu vozilo na diesel troši godišnje u pogonu u skladu s korištenjem  50‘000 do 100‘000 litara diesela i izbacuje 131 do 262 tona CO2. Apsolutni svjetski rekord čini se da će biti i sljedeća ušteda: nikad prije nije se moglo kod nekog vozila na električni pogon uštedjeti toliko puno CO2.

 

No, idemo još dalje s rekordima: kao daljnji highlight E-dumper može se pogoniti kao vozilo s dodatnom energijom. Kod pogona istovremeno se proizvodi struja bez CO2 i uklanjanje materijala i tovarenje E-dampera veće je od istovara. Vožnja uz brdo je onda s 45 t (vlastita težina), a vožnja u dolinu  potpuno natovaren sa 110 tona. U zbroju se onda pri vožnji u dolinu proizvodi više energije nego što je potrebno za vožnju uz brdo. Tako se kao nusproizvod proizvodi struja bez CO2.

 

Ostale informacije pod eDumper

 

 

Dodana vrijednost za naše kupce

Koju dodanu vrijednost  digitalna tehnologija daje našim kupcima?

 

Optimiziraju se sljedeća područja:  

  • Upravljanje s više gradilišta i lokacija  
  • Učinkovitije planiranje resursa
  • Optimiziranje upotrebe stroja
  • Optimiziranje logistike gradilišta  
  • Optimiziranje planiranja ciklusa održavanja  
  • Najaktualnije informacije o stupnju iskorištenosti  
  • Redukcija vremena mirovanja  
  • Izbjegavanje zloupotrebe i krađe  
  • Zamjena uobičajenih evidencija radnog vremena  
  • Digitalizirani procesi nabave
  • Automatizirano knjiženje i izlazni računi
  • Dokumentacija i izjednačenje podataka procesa gradnje

S računala, na bilo kojem mjestu, voditelj gradilišta istovremeno organizira više gradilišta. Prijenosi u realnom vremenu isporučuju podatke o prebacivanju zemlje u svrhu logističkog planiranja korištenja kao i informacije o napretku gradilišta. 

Kupac preuzima kontrolu

Raupe Komatsu D61PXi-24

Bagger Komatsu PC210LCi-10

Funkcije

visibility_and_tracking.jpg
real-time_cut_fill_mapping.jpg
database_querry.jpg